شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
کد خبر: 1183095
۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
پزشکیان

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله عباس محفوظی را محضر رهبری معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و به ویژه بیت شریف این عالم وارسته تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مسعود پزشکیان در پیام تسلیت رحلت عالم پارسا آیت‏‌الله حاج شیخ عباس محفوظی تصریح کرد: این فقیه بزرگوار که از همراهان و پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) بود، در کنار تبیین و ترویج معارف دینی و تدریس آموزه‌های مکتب ائمة اطهار علیهم‏‌السلام و تربیت شاگردان، با انجام فعالیت‏‌های مختلف اجتماعی و خیرخواهانه از جمله تأسیس چندین مرکز علمی و دانشگاهی، آثار ماندگاری از خود به جا گذاشت که توشه‌‏ای ارزشمند برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا

رحلت عالم پارسا حضرت آیت‌‏الله حاج شیخ عباس محفوظی، موجب تأثر و اندوه اینجانب شد.

این فقیه بزرگوار که از همراهان و پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) بود، در کنار تبیین و ترویج معارف دینی و تدریس آموزه‌های مکتب ائمه اطهار علیهم‏‌السلام و تربیت شاگردان، با انجام فعالیت‌‏های مختلف اجتماعی و خیرخواهانه از جمله تأسیس چندین مرکز علمی و دانشگاهی، آثار ماندگاری از خود به جا گذاشت که توشه‌‏ای ارزشمند برای آخرت ایشان خواهد بود.

این ثلمه بزرگ را محضر رهبری معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و به‌ویژه بیت شریف این عالم وارسته تسلیت می‌گویم و از درگاه ربوبی برای ایشان علو درجات و حشر با اولیا الهی را طلب می‏‌کنم.»

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha